مشاوره تلفنی رزرو وقت
خدمات ویژه برای شرکت های ثبت شده در آلمان

چهارده دلیل برای ایجاد کسب و کار و زندگی در المان

چهارده دلیل برای ایجاد کسب و کار و زندگی در المان

چهارده دلیل برای شروع به  کسب و کار و زندگی در آلمان

1- آلمان با بیش از 4،029 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی ، نیروی محرکه اقتصاد جهان است. انتظار می رود که اقتصاد آلمان در دو سال آینده حدود 2 درصد رشد داشته باشد و پیش بینی می شود که رشد اقتصادی در طول 20 تا 50 سال آینده بین 0.7٪ و 1.75٪ باشد و این عملکرد اقتصادی مداوم و قوی، رشد چشمگیری را در درازمدت برای کسب و کارهایی که در این کشور ایجاد می شود فراهم خواهد کرد.

2- آلمان پرجمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا است و دارای بازار داخلی بزرگی است. با تقریبا 83 میلیون ساکن، بازار مصرفی آلمان فرصت های بزرگی برای شرکت های خارجی درهمه بخش هاایجاد می کند.

 3- آلمان خانه بنگاه های کوچک و متوسط SME است . در حالی که دنیا اقتصاد آلمان را باغول های صنعتی خود از جمله BMW و Siemens شناخته است اما نزدیک به 99٪ از همه شرکت های آلمانی، SME ها هستند. این بدان معنی است که بیش از 3.6 میلیون شرکت بیش از 60 درصد از تمام مشاغل در آلمان را تأمین می کنند. بر این اساس، کسب و کارهای خارجی به دنبال ورود به بازار می توانند مطمئن باشند که اندازه شرکت هیچ مانعی برای موفقیت نیست و بازار آلمان به ویژه از SME ها حمایت می کند.

 4- یک کسب و کار خارجی پس از شکل گیری در این کشور می تواند به سرعت گسترش یابد و در خارج از کشور در بازارهای اتحادیه اروپا، روسیه، بلاروس و ترکیه، ورود نماید . دستیابی به موفقیت در آلمان مقدمه ای است برای دسترسی به بازارهای در حال رشد دیگر.

 5- آلمان یکی از مکانهای تولید مقرون به صرفه در اروپا است و دارای یکی از بالاترین میزان بهره وری در جهان است . این رشد بصورت مداوم ادامه دارد تا جایی که در 5 سال گذشته بهره وری در این کشور بیش از 30 درصد رشد داشته است.

6- بیش از 81 درصد از جمعیت آلمان تا سطح ورود به دانشگاه ها آموزش داده شده اند و یا دارای مدرک تحصیلی شناخته شده هستند. سیستم "دوگانه" آموزش حرفه ای، که آموزش های محل کار را با آموزش علمی ترکیب می کند، فارغ التحصیلان بسیار متخصص را مطابق با نیازهای صنعت پرورش می دهد.

 7- سرمایه گذاری رو به رشد در بازار سرمایه سوسیالیستی آلمان، روابط پایدار کارگری وانگیزهای قوی را برای کار ترویج می دهد. تا به امروز، 22،000 شرکت خارجی در آلمان تاسیس شده اند و در حال حاضر بیش از 2.7 میلیون نفر از محل تاسیس این شرکت ها مشغول به کار می باشند.

 8- آلمان دروازه ورود به اتحادیه اروپا است و مرکزی است برای کالا و خدمات مورد نیاز کشورهای عضو اتحادیه .این کشور به آسانی دسترسی سریع به بازارهای متداول در اروپای غربی و بازارهای رو به رشد در اروپای مرکزی و شرقی را فراهم می کند.

 9- آلمان دارای نیروی کار بسیار خوبی است . نیرویی که دارای مهارت و وجدان کاری است. بیش از 383 مؤسسه آموزش عالی شرایطی را فراهم آورده است تا شهروندان آلمانی از همان ابتدای ورود به بازار کار بتوانند به سمت حرفه مورد علاقه خود هدایت شوند و از حداکثر توانایی خود بهره برداری نمایند.

 10- شبکه ارتباطی خوب جاده ها، راه آهن ها و فرودگاه های بین المللی آلمان یک دارایی بزرگ است. به طور کلی، آلمان دارای یک زیرساخت بسیار پیچیده است و دارای یک شبکه ارتباطی پیشرفته و قابل اطمینان که در خدمت کسب و کار است.

 11- بیش از 85 درصد از تمام مشاغل آلمانی، SME هستند. بسیاری از این شرکتها بسیار تخصصی هستند و اغلب بازار را در زمینه کاری خودهدایت می کنند. آلمان به طور خاص از کسب و کارهای کوچکتر حمایت می کند، و این ثابت می کند که اندازه شرکت هیچ مانعی برای موفقیت در این کشور نیست.

 12- " Made in Germany " معرف استاندارد کیفیت است. آلمان دومین صادرکننده بزرگ جهان است و در حوزه ساخت خودرو ، مکانیک و برق بنام است . در این کشور صنایع مربوط به آینده مانند تولید انرژی زیست محیطی و فناوری نانو در حال افزایش است.

 13- دولت فدرال اصلاحاتی را برای بهبود چارچوب های مالیاتی و کاهش هزینه های کارگری معرفی کرده است. این موضوع در کنار کاهش قابل توجه در سطوح مالیات شرکت ها، موجب جذب بیشتر سرمایه گذاران و حفظ جریان ثابت کسب و کارهای جدید است.

 14- قانون آلمان هیچ گونه تمایزی میان آلمانی ها و خارجی ها در ایجاد شرکت ها و هیچ گونه محدودیت در بازپرداخت سود ندارد. هیچ مانعی در مقابل کارآفرینان بلند پرواز با سرمایه کافی برای به دست آوردن سهم بیشتر از این بازار وجود ندارد.