مشاوره تلفنی رزرو وقت
خدمات ویژه برای شرکت های ثبت شده در آلمان

ثبت شرکت در آلمان؛ بیزینس پلن

ثبت شرکت در آلمان؛ بیزینس پلن

دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت نیازمند مقدماتی است که یکی از مهم ترین آنها داشتن یک طرح تجاری مناسب یا همان بیزینس پلن است. طرحی که از طریق آن باید بتوانیم از ایده تجاری خود دفاع کنیم و مخاطب خود را خواه یک سرمایه گذار باشد و خواه اداره بازرگانی و مهاجرت یک کشور، جهت پذیرفتن این طرح مجاب کنیم.

در واقع از طریق یک بیزینس پلن مناسب می توانیم به ایده تجاری خود روح ببخشیم و دیگران را با اهداف، استراتژی و برنامه کسب و کار خود آشنا نماییم. نقشه راهی که علاوه بر ارائه به اداره مهاجرت و بازرگانی کشورآلمان، به توسعه تجارت نوپای شما جهت جذب استعداد و سرمایه گذار مناسب کمک خواهد کرد.

 

طراحی بیزینس پلن جهت ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان شروع به نوعی از فعالیت تجاری است که به آن Self employee گفته می شود. شما بنیان گذار شرکتی خواهید بود که در آن شرکت بصورت تمام وقت اشتغال خواهید داشت، از آن شرکت حقوق دریافت خواهید کرد و آن شرکت را به سود آوری خواهید رساند. بعنوان بنیان گذار و مدیر یک شرکت نوپا موظف هستید تا اهدافی را تعیین نمایید و برای رسیدن به آن اهداف برنامه هایی داشته باشید. باید از حضور رقبای خود در بازارهای هدف آگاه باشد و برای رقابت استراتژی داشته باشید. باید بدانید که به چه میزان منابع مالی نیاز دارید و ظرف چه مدت زمانی باید به اهداف خود برسید.

 

طراحی بیزینس پلن

همه این موضوعات بخش های مهمی از بیزینس پلن شما را تشکیل خواهد داد ولی به یاد داشته باشید که یک برنامه تجاری با یک ایده تجاری متفاوت است. یک برنامه تجاری به مخاطب خود اطلاعات دقیقی از مدیران، محصول و خدمات قابل عرضه و میزان کسب درآمد در سال های آتی را عرضه می کند. برای نوشتن یک بیزینس پلن موثر ابتدا باید ماموریت خود را به روشنی تعریف نمایید. در چند کلمه و به سادگی بیان نمایید که چرا شرکت شما وجود دارد، چه خدماتی را ارائه می دهد و این خدمات را به چه کسی ارائه می دهد. می توانید در مورد تیم رهبری شرکت، کارمندان و موقعیت مکانی شرکت نام ببرید و مزایای رقابتی که موفقیت شما در تجارت را رقم خواهد زد، شرح بدهید.

 

نمایندگی فروش و توزیع کننده کالا یکی از اهداف شما پس از ثبت شرکت در آلمان می تواند باشد. در مقاله زیر سعی شده تا مطالبی را در این خصوص ارائه نماییم.

نماینده فروش و توزیع کننده

 

۱- اهدافتان را مشخص کنید

باید بر اهداف شرکت تمرکز کنید و چند هدف برتر شرکت را در حوزه کسب درآمد شرح دهید. به معرفی محصول و خدمات قابل عرضه بپردازید و لیستی از محصولات و خدمات را تهیه کنید. آنچه می فروشید را توصیف کنید و برای مشتری خود روشن نمائید که خرید از شما چه منافعی برای آنها به همراه خواهد داشت.

در طرح تجاری خود باید به بازارهای هدف بپردازید. مشتریان ایده ال شما چه کسانی هستند؟ تلاش نمایید تا بصورت تخصصی به معرفی بازار هدف بپردازید. مراقب باشید با ورود به بیزینس های مختلف پیام خود را برای مشتری رقیق نکنید. افراد تازه کار مایل هستند تا در انواع پروژه ها حضور داشته باشند و با همه کار کنند، این تلاش برای دستیابی به همه ممکن است که در نهایت برای هیچ یک از مخاطبان شما جذاب نباشد. اگر مایل هستید که بعنوان یک جنرال تریدر در بازار حضور داشته باشید، الگو و چارچوب کاری خود را حفظ کنید و از پراکندگی در فیلدهای مختلف خودداری کنید.

 

طراحی بیزینس پلن

 

۲- ساختار شرکت خود را ترسیم کنید

در طرح تجاری خود به معرفی ساختار شرکت خود بپردازید. این که شرکت چگونه شکل گرفته و ساختار حقوقی آن چیست. می توانید از نمودار های سازمانی استفاده کنید و نشان دهید که تجربه منحصر به فرد هر شخص تا چه میزان در موفقیت بیزینس شما موثر است.

در نوشتن طرح تجاری خود از فعالیت رقبا غافل نشوید. رقبای شما کسانی هستند که در تلاشند با ارائه محصول یا خدمات مشابه به منافعی که شما از فعالیت خود حاصل می کنید دست یابند. رقبای موفق خود را شناسایی کنید. از خود بپرسید که آنها چگونه کار می کنند و آیا شما می توانید این کار را بهتر انجام دهید؟

استراتژی و مدل بازاریابی خود را تعریف کنید. تکنیک هایی که می تواند فروش شما را در آینده افزایش دهد. بدانید که هیچ روش واحدی برای نزدیک شدن به یک استراتژی بازاریابی وجود ندارد. استراتژی شما باید متناسب با نیاز مشتریان شما تحول پیدا کند و تغییر نماید.

 

ثبت شرکت در اروپا نسبت به ثبت شرکت در سایر کشورهای خارجی مزایای بهتری دارد. ثبت شرکت در اروپا و بویژه ثبت شرکت در آلمان موضوع اصلی کار گروه ماست که در مقاله زیر ثبت شرکت در اروپا را برای شما بررسی کرده ایم.

ثبت شرکت در اروپا

 

۳- از پیش‌بینی های مالی غافل نشوید

و اما یکی از مهم ترین بخش های یک طرح تجاری موثر پیش‌بینی های مالی است. یکی از دلایل عدم موفقیت شرکت ها عدم بودجه در دسترس برای ادامه کار است. برای اینکه بتوانید برنامه ریزی مالی مناسبی داشته باشید، بودجه فعلی را مشخص کنید؛ یعنی آنچه که هم اکنون در دسترس دارید، سپس میزان درآمد ماهیانه را تخمین بزنید و به موازات لیست کاملی از هزینه ها را تهیه نمایید. هزینه های پیش‌بینی شده را از درآمدهای پیش‌بینی شده کم کنید تا بتوانید به سود تخمینی حاصل از فعالیت خود دست یابید.

پرداختن به هر یک از این بخش ها و اینکه توضیحات شما از چه عمقی برخوردار باشد متناسب با انتخاب مخاطب متفاوت است. در موضوع دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در آلمان، مخاطب شما اداره بازرگانی و مهاجرت این کشور است و لذا ضروری است تا با شناخت این سازمان و پارامترهایی که برای آنها مهم‌تر است، یک طرح تجاری کارآمد تنظیم شود.

 

طراحی یک بیزینس پلن (برنامه تجاری) اولیه ترین بخش تشکیل یک شرکت است که این موضوع در ثبت شرکت در آلمان هم از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید با قوانین و مقررات مختلف کسب و کار، حقوقی و مالیاتی در آلمان آشنا باشید. از این رو حتماً باید با اشخاصی که سالها در این حوزه فعالیت دارند، مشورت کنید.

 

گروه تخصصی ما با سالها فعالیت موفق و قانونی در زمینه ثبت شرکت در آلمان، به ویژه ثبت شرکت در هامبورگ آماده خدمت رسانی به شما برای ثبت شرکت در آلمان و دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت است. شما با انتخاب ما از مزایای تنظیم یک بیزینس پلن حرفه ای متناسب با فعالیت شرکت نوپای خود در آلمان بهره مند خواهید شد.