مشاوره تلفنی رزرو وقت
خدمات ویژه برای شرکت های ثبت شده در آلمان

ثبت شرکت در آلمان - مه 2023

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می‌باشد که بر اساس آن متقاضی می‌تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.

 

دلایل ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در کشورهای تراز اول اقتصادی در دنیا امر بسیار رایج و محبوبی‌ست. کشورهای این چنینی نظیر آلمان که ثبت شرکت در آنها بسیار محبوب است، به دلایل متعددی به این محبوبیت رسیده‌اند. ریسک پایین از دست رفتن سرمایه در کل جهان، اطمینان خاطری را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان سراسر جهان فراهم می‌کند تا بدون ترس در این کشورها اقدام به سرمایه‌گذاری از طرق مختلف به ویژه ثبت شرکت نمایند.

کشور آلمان سالیان سال است که همواره در بین ۵ قطب برتر اقتصادی دنیا قرار دارد و اقتصاد این کشور، بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا و جایگاه چهارم تولید ناخالص داخلی (نرخ تبدیل ارز) و پنجمین تولید ناخالص داخلی (برابری قدرت خرید) را در جهان دارد. آلمان از بنیان‌گذاران اتحادیه اروپا و حوزه یورو است. اقتصاد آلمان، از سیستم اقتصاد اجتماعی بازار پیروی می‌کند.

جذب سرمایه‌گذاران خارجی همواره یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت اقتصاد هر کشوری است و آلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به رقابت بالای آلمان با قطب‌های اقتصادی بزرگ دیگر در جهان مانند انگلستان و آمریکا، دولت این کشور همواره با ارائه ویژگی‌های خاصی سعی داشته تا کشور خود را میان سرمایه‌گذاران محبوب نگه دارد.

از جمله دلایلی که سرمایه‌گذاران را به ثبت شرکت در آلمان ترغیب می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) اقتصاد پویا و دائما در حال پیشرفت آلمان

پیش‌بینی‌های اقتصادی حاکی از آن است که اقتصاد آلمان در سال‌های آینده نیز حتی در صورت بروز بحران‌های شدید اقتصادی در سراسر جهان، همچنان قوی و پویا خواهد بود. این موضوع به دلیل قوانین و مقررات حساب‌شده‌ای است که دولت آلمان برای فعالیت‌های اقتصادی در داخل این کشور وضع کرده است. دولت آلمان با انجام اقداماتی مانند اختصاص دادن بودجه مناسب به موسسه‌های تحقیقاتی، حمایت از کارآفرینان و سایر زمینه‌های اقتصادی باعث قوی شدن اقتصاد این کشور شده است و این اقدامات هر ساله در حال بهبود نیز می‌باشد.

 

۲) بازار داخلی بزرگ و پرتقاضا

آلمان دارای یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مصرف کننده در اتحادیه اروپا با جمعیتی حدود ۸۳ میلیون نفر دارد. این کشور دومین وارد کننده برتر دنیا و سومین صادر کننده برتر محصولات کشاورزی در سراسر دنیا می‌باشد. ۷۰٪ تولید ناخالص داخلی آلمان به بخش خدمات، ۲۹.۱٪ به صنعت و ۰.۹٪ به کشاورزی اختصاص دارد. صادرات این کشور ۴۱٪ از تولید ملی را شامل می‌شوند. ده محصول اول صادراتی آلمان عبارتند از: خودرو، ماشین‌آلات، محصولات شیمیایی، محصولات الکترونیک، تجهیزات الکتریکی، مواد دارویی، تجهیزات حمل و نقل، فلزات، محصولات خوراکی و پلاستیک.

۹۹٪ شرکت‌های آلمانی، شرکت‌های با اندازه کوچک و متوسط هستند که عمدتاً به صورت خانوادگی اداره می‌شوند. در میان ۵۰۰ ابرشرکت بزرگ دنیا از لحاظ درآمد، دفتر مرکزی ۵۳ شرکت در آلمان قرار دارد که از میان آن‌ها می‌توان از فولکس‌واگن، آلیانتس، دایملر، بی‌ام‌و، زیمنس، BASF، میونیک ره، ا.آن، بایر و ار.وه. ئه نام برد.

همچنین این کشور همه ساله میزبان چندین رویداد تجاری بزرگ دنیاست که از جمله این رویدادهای بین المللی می‌توان به نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیکا (Medica) در شهر دوسلدورف، نمایشگاه صنعتی هانوفر (The Hannover Fair)، نمایشگاه صنعت خودرو اتومچینکا (Automechanika) در شهر فرانکفورت و مراسم توریستی ITB در شهر برلین اشاره کرد.

 

۳) بستری امن برای ایده‌های نوآورانه و استارت‌آپ‌ها

کارآفرینی در آلمان یک ارزش است و دولت آلمان همواره از این موضوع حمایت‌های چشمگیری کرده است. ایده‌ها، اختراعات، لوگوها و مالکیت معنوی شما در آلمان توسط قانون محافظت می‌شود. علاوه بر این، قانون حق چاپ، قانون ثبت اختراع و قانون علائم تجاری برای حفاظت از ارزش دارایی شما در آلمان طراحی شده است.

همچنین آلمان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای راه‌ اندازی استارت‌آپ است و بنابر آخرین اطلاعات سایت استارت‌آپ بلینک (StatupBlink) بهترین شهرهای آلمان برای ثبت استارت‌آپ شهرهای برلین، مونیخ و هامبورگ می‌باشند.

 

۴) دریافت مشوق‌های دولتی برای سرمایه‌گذاران

همانطور که پیشتر گفتیم، دولت آلمان برای پیشبرد برنامه‌های اقتصادی خود نیاز به سرمایه‌گذاران خارجی دارد و در این بین، دولت برای ترغیب سرمایه‌گذاران خارجی اقدام به اعطای مشوق‌های مختلف به برنامه‌های سرمایه‌گذاری می‌کند. برنامه‌های حمایتی دولت ممکن است بودجه‌ای برای شرکت شما ارائه دهند. برنامه‌های کمک مالی، برنامه‌های پژوهشی و امکان استخدام نیروهای خارجی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های سرمایه‌گذاری در آلمان هستند.

 

انواع و اقسام شرکت در آلمان

شرکت‌ها در آلمان به مانند دیگر کشورها به چند دسته تقسیم می‌شوند. این شرکت‌ها برای اهداف مختلفی ایجاد می‌شوند. انواع شرکت‌های قابل ثبت در آلمان به شرح زیر هستند:

 

شرکت‌های با مسئولیت‌های محدود (Gesellschaft mit beschränkter Haftung)

شرکت‌های با مسئولیت‌های محدود در آلمان (GmbH) از محبوب‌ترین و گسترده‌ترین شرکت‌ها در کشور آلمان می‌باشد. برای ثبت و راه‌ اندازی این نوع شرکت در آلمان باید حداقل میزان ۲۵ هزار یورو سرمایه در اختیار داشته باشید.

 

شرکت‌های UG

شرکت‌های UG که تحت عنوان Mini-GmbH هم شناخته می‌شوند، در کشور آلمان از بهترین نوع شرکت‌ها و پرطرفدارترین آنها می‌باشد. این نوع شرکت به نوعی شرکت مسئولیت محدود است که با نام mini-GmbH نیز شناخته می‌شود و در سال ۲۰۰۸ امکان تاسیس این نوع شرکت به تصویب رسید. برای ثبت شرکت UG هزینه زیادی موردنیاز نیست و متقاضی می‌تواند حتی با ۱ یورو این شرکت را به ثبت برساند. با ثبت این نوع شرکت نمی‌توان برای اقامت آلمان اقدام نمود و نیاز به تبدیل این نوع شرکت به شرکت GmbH می‌باشد که با اجباری بودن سیو ۲۵ درصد سود به صورت سالانه این امکان وجود دارد. اعتبار این نوع شرکت بسیار کم است و نمی‌توان در مقابل بانک‌ها، ادارات و شرکای تجاری اعتبار چندانی ندارند.

 

هر چند ثبت شرکت UG در آلمان امتیازهای ثبت شرکت GmbH در آلمان را ندارد اما کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع از شرکت‌ها در کشور آلمان خالی از لطف نیست. شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی را در مقاله زیر بخوانید.

ثبت شرکت UG در آلمان

 

شرکت‌های سهامی (Aktiengesellschaft)

شرکت‌های سهامی یکی دیگر از انواع شرکت‌های موجود در آلمان می‌باشند که ثبت آن‌ها نیازمند سرمایه اولیه ۵۰ هزار یورو می‌باشد. راه اندازی این نوع شرکت در ابتدا نیازمند پنج نفر می‌باشد.

 

شرکت‌های غیر سهامی با مسئولیت محدود (Kommanditgesellschaft)

شرکت غیر سهامی با مسئولیت‌های محدود حداقل نیازمند به دو شریک برای راه اندازی دارد. یکی از شرکا به عنوان شریک عمومی و دیگری به عنوان شریک محدود شناخته می‌شوند. برای شرکای عمومی شرکت‌های غیر سهامی با مسئولیت محدود بدهی‌ها به دارایی‌های شخصی ایشان گسترش می‌یابد. از طرفی دیگر برای شرکای محدود این نوع شرکت‌ها دارایی‌های به اسم ایشان فقط در شرکت محدود می‌شود.

 

شرکت‌های غیر سهامی با مسئولیت نامحدود (Offene Handelsgesellschaft)

شرکت‌های غیر سهامی با مسئولیت‌های نامحدود دارای شرکایی هستند که باید با تمام قابلیت در این شرکت مشغول هستند. این نوع شرکت‌ها دارای کالاهای مختلفی می‌باشند که به دولت، تاجران یا شهروندان فروخته می‌شود. این شرکت‌ها توسط حداقل دو سرمایه گذار که تحت همین هدف اقتصادی به هم پیوسته‌اند و کاملا مسئول بدهی‌های این نهاد با دارایی‌های شخصی خودشان هستند، شکل می‌گیرد. هر دو عضو می‌توانند تصمیمات مدیریتی بگیرند و دارایی‌های شخصی آنها در صورت ورشکستگی، محافظت نمی‌شود.

 

شرکت‌های تجاری به صورت انفرادی

از انواع دیگر شرکت‌های قابل تاسیس در کشور آلمان می‌توان به تأسیس شرکت‌های انفرادی اشاره کرد. این شرکت‌ها نیازمند تنها یک نفر برای تاسیس می‌باشند. به همین دلیل انجام تمام مراحل به صورت انفرادی دشواری‌های زیادی دارد. این نوع شرکت در میان سرمایه‌گذاران خارجی محبوبیت چندانی ندارد.

 

تاسیس شرکت در آلمان شروع مسیری است که برای شما مقدمات کسب درآمد و شروع یک زندگی جدید با استانداردی مناسب را فراهم خواهد کرد. ما در این مسیر در کنار شما هستیم.

تاسیس شرکت در آلمان

 

شعب شرکت‌های خارجی

اگر مالک شرکتی خارج از آلمان هستید و می‌خواهید شرکت خود را در این کشور نیز راه‌اندازی کنید، می‌توانید با احداث یک شعبه در این کشور کسب و کار خود را بین‌المللی کنید. با وجود احداث شعبه در کشور آلمان، همچنان سود و زیان شرکت به عهده شرکت مادر در خارج از این کشور می‌باشد.

 

ثبت شرکت در آلمان با مسئولیت محدود (GmbH)

ثبت شرکت در آلمان به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که مناسب‌ترین آنها ثبت شرکت با مسئولیت محدود و یا همان GmbH می‌باشد. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در آلمان با مسئولیت محدود ۲۵۰۰۰ یورو و متوسط زمان لازم برای انجام آن ۴۵ روز کاری است. مبلغ سرمایه پس از واریز به حساب شرکت می‌تواند به صورت آزادانه توسط صاحب یا صاحبان شرکت جهت توسعه فعالیت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. پرداخت سرمایه می‌تواند تحت شرایط خاص در دو مرحله انجام شود.

 

یکی دیگر از خدمات گروه ما حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان است که داشتن اطلاعات در این زمینه خالی از لطف نیست.

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان

 

پروسه ثبت شرکت در آلمان

پس از انتخاب نام شرکت و استعلام جهت اطمینان از آزاد بودن نام انتخابی، اساسنامه شرکت توسط دفتر اسناد رسمی در آلمان تنظیم خواهد شد. متقاضی بمنظور امضا اسناد و مدارک باید در دفتر خانه اسناد رسمی در آلمان حضور یابد و یا از طریق سفارت آلمان در ایران تایید امضا خود را به همراه وکالت ارسال نماید.

تکمیل پروسه ثبت شرکت در آلمان مستلزم گشایش حساب بانکی، انتقال سرمایه شرکت، صدور کد HRB یا همان شماره ثبت شرکت، عضویت در اتاق بازرگانی و صدور کدهای مالیاتی است. نام تمام موسسان در ثبت تجاری وارد می‌شود و صاحبان شرکت فقط به اندازه سهام خود در شرکت مسئولیت خواهند داشت. اساسنامه شرکت شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها می‌باشد که متقاضی متناسب با تخصص و تجربه خود به آنها خواهد پرداخت. شرکت می‌تواند شامل یک مدیر عامل و سهامداران متعدد باشد.

همچنین برای ثبت شرکت در آلمان نیاز به آدرس قانونی و‌ دفتر فیزیکی می‌باشد. دریافت به موقع مدارک از طریق پست و متقابلاً ارسال پاسخ مناسب در زمان مقرر حائز اهمیت است؛ لذا پس از ثبت شرکت در آلمان می‌بایست که فردی مسئول، کلیه مراسلات شرکت را به دقت کنترل نماید. در این خصوص می‌توانید از خدمات ویرچوآل آفیس در آلمان برخوردار شوید که گروه ما سالهاست در این زمینه فعالیت می‌کند.

 

از دیگر خدماتی که باید پس از ثبت شرکت در آلمان از آن بهره ببرید، خدمات حقوقی و خدمات ویرچوال آفیس در آلمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی موضوعات زیر کلیک نمایید.

خدمات حقوقی در آلمان

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان

 

مزایای ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان مزایای زیادی برای صاحب یا صاحبان خود به همراه خواهد داشت که بخشی از این مزایا به شرح زیر می باشد:

  • با ثبت شرکت در آلمان شما صاحب یک شرکت معتبر با برند آلمان خواهید بود که در تجارت بین الملل از اطمینان و اعتبار قابل توجهی برخوردار است.
  • شما می‌توانید با ثبت شرکت در آلمان از مزایای دریافت اقامت موقت و دائم برای خود و اعضای خانواده برخوردار شوید.
  • شما با ثبت شرکت در آلمان می‌توانید حساب بانکی در بانک‌های آلمانی باز کنید و از مزایای دریافت کارت‌های اعتباری برخوردار شوید.
  • با ثبت شرکت در آلمان شما مالیات بر ارزش افزوده در خریدهای شرکت را در آلمان و تمام کشورهای اتحادیه اروپا پس می‌گیرید.
  • با ثبت شرکت در آلمان فرصت اخذ وام از بانک‌ها با سود ناچیز برای شما امکان پذیر خواهد بود.
  • پس از اقامت از طریق ثبت شرکت در آلمان می‌توانید از مزایای انواع بیمه‌های برای خود و اعضای خانواده بهره مند شوید.

 

تجارت در آلمان

روابط تجاری بین آلمان و ایران از دیرباز وجود داشته و علیرغم محدودیت‌های اخیر همچنان در بسیاری از فیلدهای تجاری این همکاری‌ها بصورت مستقیم یا غیر مستقیم پا برجاست. کشور آلمان یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کالا در اتحادیه اروپا و در دنیا می‌باشد. در سال 2019 بیش از 1317 بیلیون یورو صادرات از آلمان انجام شده است، لذا ثبت شرکت در آلمان با موضوع افزایش صادرات همواره مورد توجه اداره بازرگانی بوده و در صورتی که متقاضی ثبت شرکت در آلمان از دانش و تجربه لازم در حوزه واردات و صادرات برخوردار باشد، می‌تواند از این فرصت برای راه اندازی یک تجارت موفق در آلمان و دریافت اقامت بهره مند شود.

 

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ثبت شرکت در آلمان، امکان دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت است که در مقاله زیر بیشتر در مورد آن توضیح داده‌ایم.

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

 

ثبت شرکت در آلمان مختص به چه کسانی است؟

توصیه اکید ما به متقاضیان ثبت شرکت در آلمان این است که از یک دانش و تجربه نسبی در حوزه تجارت، خرید و فروش و یا توزیع محصولات در بازار برخوردار باشند تا پس از ثبت شرکت در آلمان بتوانند از پتانسیل ایجاد شده جهت رشد شرکت تازه تاسیس بهره مند شوند.

اگر شما طی سال های گذشته در یکی از حوزه‌های خرید و فروش ماشین آلات، تجهیزات صنعتی، قطعات یدکی، تجهیزات پزشکی، دارو، لوازم بهداشتی و آرایشی و مکمل‌های دارویی فعالیت داشته‌اید و یا اگر صاحب کارخانه‌ای هستید که برای واردات مواد اولیه و تجهیزات تا به امروز از خدمات شرکت‌های تریدر استفاده کرده‌اید، شاید وقت آن فرا رسیده تا با ثبت شرکت خود در آلمان علاوه بر استفاده از مزایای گوناگون و کاهش هزینه‌های خرید، برای خود و افراد خانواده از دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت بهره مند شوید.

 

ثبت شرکت در هامبورگ

ثبت شرکت در هامبورگ بهترین انتخاب در ثبت شرکت در آلمان است. در بین ایالت‌های آلمان به جرأت می‌توان گفت که هامبورگ یکی از بهترین مقاصد جهت ثبت شرکت به حساب می‌آید. وجود بزرگ‌ترین امکانات بندری و حمل و نقل دریایی در آلمان و سومین در اروپا به همراه سایر امکانات مورد نیاز شرکت‌های نوپا نظیر شرکت‌های حمل و نقل، بانک ها و موسسات مالی، اتاق بازرگانی فعال، شبکه حمل و نقل کارآمد، بیزینس سنترها، بورس و غیره می‌تواند شرایط کار را برای شرکت‌های تازه تأسیس تسهیل نماید. تجار ایرانی از دیرباز در شهر بندری هامبورگ به امر تجارت مشغول بوده‌اند. در یکی از بخش‌های تاریخی و بسیار دیدنی هامبورگ به نام «هافن سیتی» شما شاهد حضور تجار فرش ایرانی هستید که از سالها پیش در این منطقه به واردات فرش دستباف ایران اشتغال دارند.

 

هامبورگ تنها یک بندر تجاری مهم در آلمان نیست، بلکه یک شاهرگ حیاتی در اقتصاد اروپا و جهان است که ثبت شرکت در این شهر آلمانی می‌تواند کسب‌وکار شما را به بازارهای جهانی متصل کند. 

تجارت در هامبورگ

 

چرا ثبت شرکت در آلمان؟

نکته بسیار مهم در خصوص ثبت شرکت در آلمان، هدفمند بودن متقاضی و داشتن یک بیزینس پلن مناسب است. کشور آلمان به دلیل سوابق طولانی تجارت با ایران همواره فرصت های مناسبی را پیش روی تجار و صاحبان صنایع در ایران جهت راه اندازی دفاتر تجاری در این کشور قرار داده است. از دیرباز بسیاری از صنایع کشور در حوزه های معادن و فولاد، خودروسازی، پتروشیمی و... اقدام به ثبت شرکت در آلمان و راه اندازی دفاتر تجاری فعال در این کشور کرده اند. متقاضیان ثبت شرکت در آلمان در صورتی که در حوزه توزیع و یا فروش محصولات واداتی از این کشور صاحب دانش و تجربه باشند، می توانند از این پتانسیل برای فعال نمودن شرکت نوپای خود بهره برداری نمایند.

نکته آخر اینکه ثبت شرکت در آلمان فقط منتهی به ارائه خدمات حقوقی جهت دریافت اقامت در آلمان نیست. ثبت شرکت شروع مسیری است که قرار است برای شما مقدمات کسب درآمد و شروع یک زندگی جدید با استانداردی مناسب را فراهم کند. در این مسیر در کنار شما هستیم تا با اتکا به سالها تجربه در حوزه بازرگانی خارجی به شما جهت راهبری و نگهداری شرکت نوپای خود در آلمان یاری رسانیم.

 

آخرین تغییرات در پروسه ثبت شرکت در آلمان تا مه 2023

خوشبختانه مدتهاست که تغییرات محسوسی در شرایط و قوانین کلی ثبت شرکت در آلمان و یا اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت ایجاد نشده است و به طور کلی، دولت آلمان همواره در راستای تسریع این فرایند گام برداشته است. در ادامه به آخرین تغییراتی که در پروسه ثبت شرکت در آلمان تا ماه مه 2023 علنی شده است، می‌پردازیم:

  • ثبت دیجیتال: از مارس ۲۰۲۰، فرآیند ثبت شرکت GmbH در آلمان می‌تواند به صورت دیجیتالی انجام شود؛ یعنی اساسنامه، درخواست ثبت نام و سایر مدارک لازم به صورت الکترونیکی قابل ارائه است که این موضوع دائماً در حال بهبود و رفع مشکلات است.
  • اجرای دستورالعمل‌های قانون شرکت اتحادیه اروپا: آلمان چندین دستورالعمل قانون شرکت اتحادیه اروپا را اجرا کرده است که منجر به تغییراتی در روند ثبت شرکت در آلمان شده است. به عنوان مثال، ثبت شرکت در آلمان اکنون نیاز به افشای مالکان ذی‌نفع دارد و استفاده از فرم‌های استاندارد را برای ثبت الزامی می‌کند.
  • رویه ساده‌تر برای ثبت شرکت‌های تک‌نفره: در سال ۲۰۲۱، یک روش ساده جدید برای ثبت شرکت‌های GmbH تک‌نفره معرفی شد که اجازه می‌دهد فرآیند تأسیس این نوع شرکت‌ها سریع‌تر و با هزینه کمتری نسبت به فرآیند ثبت سنتی تکمیل شود.
  • گسترش خدمات دولت الکترونیک: آلمان خدمات دولت الکترونیکی خود را گسترش داده است تا تعامل کسب‌وکارها با سازمان‌های دولتی را آسان‌تر کند. به عنوان مثال، اکنون کسب‌وکارهای آلمانی به راحتی می‌توانند از طریق پورتال‌های اینترنتی برای درخواست شماره مالیات و ثبت نام در تأمین اجتماعی استفاده کنند.

توجه به این نکته مهم است که این به‌روزرسانی‌ها و تغییرات ممکن است برای همه موارد یا شرایط اعمال نشوند، و روند ثبت شرکت در آلمان همچنان می‌تواند پیچیده باشد. توصیه می‌شود با یک مشاور تجاری مشورت کنید که می‌تواند به‌روزترین اطلاعات و راهنمایی‌ها را به شما ارائه دهد.

 

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس حاصل فرمایید و یا با ثبت درخواست مشاوره از طریق فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

تماس با ما

 

هزینه ثبت شرکت در آلمان چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در آلمان بسته به نوع شرکت متفاوت است. ثبت شرکت با مسئولیت محدود (GmbH) که پرطرفدارترین نوع ثبت شرکت در آلمان است، حداقل ۲۵هزار یورو برای متقاضیان هزینه دربرخواهد داشت.

ثبت شرکت در آلمان مختص به چه کسانی است؟

توصیه اکید ما به متقاضیان ثبت شرکت در آلمان این است که از یک دانش و تجربه نسبی در حوزه تجارت، خرید و فروش و یا توزیع محصولات در بازار برخوردار باشند تا پس از ثبت شرکت در آلمان بتوانند از پتانسیل ایجاد شده جهت رشد شرکت تازه تاسیس بهره‌مند شوند.

ثبت شرکت در آلمان در کدام شهر این کشور بهتر است؟

در بین ایالت‌های آلمان به جرأت می‌توان گفت که هامبورگ یکی از بهترین مقاصد جهت ثبت شرکت به حساب می‌آید.

ثبت شرکت در آلمان چه مزیتی دارد؟

مزایای ثبت شرکت در آلمان بسیار است اما مهم‌ترین مزیتی که هر کسی را به ثبت شرکت در آلمان ترغیب می‌کند، اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت برای موسس شرکت و خانواده وی می‌باشد!

 

تماس با دفتر از ایران

۸۸۸۷۱۸۰۸ - ۸۸۸۷۱۸۷۵ - ۸۸۶۵۶۴۷۱

خط ویژه جهت تماس رایگان با آلمان : ۴۱۹۹۵

تماس با واتس اپ : 00491605360268

 

مشاوره خرید صنعتی

خدمات مشاوره اینجانب بیشتر برگرفته از تجارب شخصی طی سال‌های طولانی در پروسه تامین کالا و تجهیزات توسط صنایع  بزرگ و کوچک  در بخش  ماشین آلات ، ابزار آلات، قطعات یدکی، مواد اولیه، مواد معدنی و‌ غیره است.

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می‌باشد که بر اساس آن متقاضی می‌تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می تواند مزایای زندگی در آلمان نظير راه اندازی كسب و كار، استفاده از خدمات بيمه درمانی، بيمه بازنشستگی، گشايش حساب بانکی، تحصيل فرزندان در مدارس و دانشگاه های آلمان و اروپا، استفاده از خدمات فاينانس بانک ها و بسياری از مزايای ديگر را برای شما به ارمغان بیاورد.

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان یکی از موضوعاتی‌ست که با ثبت شرکت در این کشور اهمیت پیدا می کند. ثبت شرکت در آلمان و دریافت اقامت مستلزم برخورداری از خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی دقیق است.

خدمات حقوقی در آلمان

خدمات حقوقی در آلمان مجموعه ای از خدمات است كه توسط وکلای پایه یک در آلمان بر اساس قوانین کسب و کار، قوانین تجارت، قوانین بانکداری، قوانین قرارداد ‌های تجاری و قوانین مهاجرت به متقاضیان ارائه می شود.

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان از دیگر خدمات گروه ماست. شما پس از ثبت شرکت در آلمان و بویژه بندر هامبورگ نیاز به یک دفتر اداری برای رسیدگی به امور اداری، دریافت و ارسال نامه ها دارید. از آنجایی که این امکان برای شما وجود ندارد، ما اقدام به ارائه خدمات ویرچوال آفیس در آلمان کرده ایم.