مشاوره تلفنی رزرو وقت
خدمات ویژه برای شرکت های ثبت شده در آلمان

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می تواند مزایای زندگی در آلمان نظير راه اندازی كسب و كار، استفاده از خدمات بيمه درمانی، بيمه بازنشستگی، گشايش حساب بانکی، تحصيل فرزندان در مدارس و دانشگاه های آلمان و اروپا، استفاده از خدمات فاينانس بانک ها و بسياری از مزايای ديگر را برای شما به ارمغان بیاورد.

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت یکی از مزایای ثبت شرکت در آلمان است. اقامت آلمان از طریق خود اشتغالی (بند 21 قانون اقامت آلمان) و به روش ثبت شرکت در آلمان امکان پذیر است.

 

ثبت شرکت در آلمان یکی از راه های حرفه ای و انتخابی درست در سرمایه گذاری است که مزیت های فراوانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

ثبت شرکت در آلمان

 

پروسه اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

پروسه دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در دو مرحله انجام می شود:

  • دریافت اقامت موقت
  • دریافت اقامت دائم

مدت اقامت موقت از 3 تا 5 سال می باشد. اگر فعالیت شرکت طی سه سال اول موفقیت آمیز باشد و مدارک ارائه شده به اداره مهاجرت نشانگر این باشد که متقاضی دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت، هزینه های کار و زندگی در آلمان را به خوبی تأمین کرده است، می تواند پس از 3 سال، اقامت دائم را دریافت نماید.

دریافت شهروندی آلمان (دریافت پاسپورت آلمانی) 8 سال از تاریخ اقامت اولیه خواهد بود. این زمان تحت شرایطی می تواند به 7 سال کاهش یابد. دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت ابتدا برای مدیر عامل شرکت و پس از آن برای سایر افراد خانواده از طریق پیوستن به خانواده انجام خواهد شد.

 

اقامت دائم آلمان از طریق ثبت شرکت

متقاضی اقامت دائم آلمان از طریق ثبت شرکت می‌بایست درخواست خود برای دریافت اقامت بلند مدت را به سفارت آلمان ارسال نماید و منتظر بماند تا از طرف سفارت ایمیل دعوت به مصاحبه را دریافت کند. با توجه به ترافیک کاری در سفارت فعلاً از تاریخ ثبت نام تا تاریخ مصاحبه تقریبا یک سال زمان لازم است.

در طول این مدت متقاضی اقامت دائم آلمان از طریق ثبت شرکت می‌بایست کلیه مدارک و مستندات لازم جهت ارائه به سفارت آلمان را آماده نماید. این مستندات شامل رزومه، بیزینس پلن، اساسنامه شرکت در آلمان، سوابق کاری و تحصیلی، گردش حساب مالی، پیش نویس قراردادهای بیمه تامین اجتماعی و بیمه بازنشستگی در آلمان (در صورتیکه سن متقاضی بالای 45 سال باشد)، مدارکی که دال بر اثبات توان مالی متقاضی باشد و سایر مدارکی که بتواند توان متقاضی را جهت ثبت شرکت در آلمان و شروع به فعالیت اقتصادی و تجارت در آلمان اثبات نماید.

از روز مصاحبه حدود یک تا دو ماه زمان لازم است تا نتیجه اعلام شود و در صورت تأیید مدارک، ویزای تایپ D که ویزای انحصاری ورود به آلمان می باشد با اعتبار سه ماه برای ورود متقاضی به آلمان صادر خواهد شد.

متقاضی اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت پس از ورود به آلمان و تکمیل پروسه اداری، ویزای اقامت موقت آلمان را دریافت خواهد کرد. این ویزا 1 تا 3 ساله خواهد بود. پس از 3 سال، در صورتی که شرکت تاسیس شده بیزینس پلن را به درستی دنبال کرده باشد و حقوق، مالیات بر حقوق، هزینه های خدمات بیمه درمانی و بازنشستگی و مالیات بر درآمد شرکت را به طور کامل پرداخت کرده باشد و متقاضی در طول مدت اقامت در آلمان مرتکب خلافی نشده باشد، می تواند ویزای اقامت بلند مدت نامحدود آلمان را دریافت نماید.

 

سالها فعالیت بعنوان مشاور در خرید صنعتی این فرصت را به من داده است تا از موقعیت های متفاوتی که پیش رو داشته ام، کسب تجربه کنم. این تجارب می تواند در راه اندازی و فعال نمودن شرکت نوپای شما در آلمان مثمرثمر باشد.

مشاوره خرید صنعتی

 

شرایط اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

باید توجه فرمایید که دریافت ویزای اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت مستلزم این است که از نگاه اداره مهاجرت و بازرگانی آلمان، شرایط زیر از تاسیس شرکت حاصل شود:

  • برای محصولات یا خدمات شما علاقه تجاری یا تقاضای منطقه ای وجود داشته باشد.
  • فعالیت تجاری شما تأثیر مثبتی بر اقتصاد داشته باشد.
  • تأمین اعتبار لازم از جانب شما برای راه اندازی شرکت وجود داشته باشد.
  • همانطور که قبلاً اشاره شد، تشکیل پرونده درخواست اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت مستلزم ارائه بیزینس پلن سه ساله می باشد.

 

بیزینس پلن شما توسط ادارات بازرگانی جهت اطمینان از نتیجه بخش بودن مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نتیجه بررسی به اداره مهاجرت اعلام خواهد شد. اگر بیزینس پلن شرکت با موضوع صادرات بخشی از محصولات آلمانی نظیر تجهیزات صنعتی، تجهیزات پزشکی، داروهای مکمل، داروهای شیمیایی، محصولات بهداشتی و آرایشی و... تهیه شود و از سویی متقاضی ثبت شرکت در آلمان در موضوع مربوطه به نحوی صاحب دانش و تجربه باشد و بر طبق مستندات بتواند توانمندی خود را به اثبات برساند، شانس بسیار خوبی برای دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت خواهد داشت.

 

چند نکته مهم در خصوص دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

از آنجایی که کشور آلمان یکی از بزرگ ترین کشورهای صادرکننده در اروپا و دنیا محسوب می شود، هر گونه فعالیت تجاری که بتواند بر این موضوع تأثیر مثبت داشته باشد، مورد توجه اداره مهاجرت خواهد بود. بنابراین ارائه مستنداتی که بتواند توانایی متقاضی دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت را در راه اندازی یک شرکت تجاری در آلمان به اثبات برساند، بسیار حائز اهمیت است.

همچنین اداره مهاجرت می بایست از توان مالی متقاضی اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت اطمینان حاصل نماید. بدیهی است شروع به هر فعالیت تجاری مستلزم انتقال سرمایه و داشتن توان مالی لازم جهت پوشش هزینه های کار و زندگی می باشد. در روش دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت شما می توانید با حداقل سرمایه گذاری که بالغ بر 25000 یورو می باشد، فعالیت خود را شروع نمایید.

 

خدمات ویرچول آفیس در آلمان

متقاضی ثبت شرکت در آلمان می تواند در شروع به فعالیت از خدمات ویرچول آفیس استفاده نماید. به این ترتیب شما نیازی به اجاره دفتر کار و استخدام کارمند برای دریافت و ارسال مرسولات پستی و نامه ها نخواهید داشت و از یک فضای مشترک جهت فعالیت شرکت بهره مند خواهید شد. پس از یک سال از فعالیت شرکت و با ایجاد شرایط پایدارتر شما می توانید در صورت تمایل نسبت به اجاره دفتری مستقل اقدام نمایید.   

 

از دیگر خدماتی که باید پس از ثبت شرکت در آلمان از آن بهره ببرید، خدمات حقوقی و خدمات ویرچوال آفیس در آلمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی موضوعات زیر کلیک نمایید.

خدمات حقوقی در آلمان

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان

 

همانطور که به آن اشاره شد پوشش هزینه های بیمه و هزینه های بازنشستگی در طول اقامت در آلمان حائز اهمیت است. متقاضیانی که تا قبل از 45 سالگی موفق به دریافت اقامت شوند، می توانند از بیمه های دولتی بهره مند شوند. متقاضیان بالای 45 سال می بایست از خدمات بیمه های خصوصی استفاده نمایند. در صورت نیاز به بیمه خصوصی لازم است پیش نویس قراردادی فی‌مابین شرکت بیمه خصوصی و متقاضی دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت تنظیم و به همراه سایر مدارک به هنگام مصاحبه به سفارت ارائه شود.

 

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت برای اعضای خانواده

دریافت اقامت اعضای خانواده در قالب پیوستن به خانواده انجام خواهد شد. در صورتی که صاحب فرزند پسر در سنین 15 سال هستید، می‌بایست هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت اقامت ایشان اقدام نمایید تا در محدودیت های مربوط به خدمت نظام وظیفه قرار نگیرد. در خصوص فرزندان دختر تا سن 18 سالگی دریافت اقامت از طریق پیوستن به خانواده امکان پذیر است. برای خانواده هایی که سن فرزندان آنها بالاتر از سن مجاز برای پیوستن به خانواده می باشد و فرزندان در مرحله ورود به دانشگاه می باشند، می توان از طریق اخذ دعوتنامه تحصیلی اقدام نمود.

 

یکی دیگر از خدمات گروه ما حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان است که داشتن اطلاعات در این زمینه خالی از لطف نیست.

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان

 

مدرک زبان در اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

مدیر عامل شرکت برای تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم ملزم به یادگیری زبان آلمانی و ارائه مدرک B1 می باشد. جهت پیوستن به خانواده داشتن مدرک A1 برای همسر الزامی است. شما می توانید از تاریخ ثبت نام اولیه در سفارت آلمان در ایران تا تاریخ وقت مصاحبه که فعلا با توجه به ترافیک کاری نزدیک به یک سال به طول می انجامد در دوره های آموزش زبان آلمانی شرکت کنید. دقت فرمایید که گواهی صادره فقط توسط برخی از موسسات خاص که مورد تأیید سفارت آلمان می باشد، از جمله موسسه زبان گوته مورد تایید است. به هر حال پس از ورود به آلمان هم این فرصت برای شما فراهم است تا با حضور در دوره های integration course مدرک زبان خود را دریافت نمایید.

 

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس حاصل فرمایید و یا با ثبت درخواست مشاوره از طریق فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

تماس با ما

 

تماس با دفتر از ایران

۸۸۸۷۱۸۰۸ - ۸۸۸۷۱۸۷۵ - ۸۸۶۵۶۴۷۱

خط ویژه جهت تماس رایگان با آلمان : ۴۱۹۹۵

تماس با واتس اپ : 00491605360268

 

مشاوره خرید صنعتی

خدمات مشاوره اینجانب بیشتر برگرفته از تجارب شخصی طی سال‌های طولانی در پروسه تامین کالا و تجهیزات توسط صنایع  بزرگ و کوچک  در بخش  ماشین آلات ، ابزار آلات، قطعات یدکی، مواد اولیه، مواد معدنی و‌ غیره است.

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می‌باشد که بر اساس آن متقاضی می‌تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می تواند مزایای زندگی در آلمان نظير راه اندازی كسب و كار، استفاده از خدمات بيمه درمانی، بيمه بازنشستگی، گشايش حساب بانکی، تحصيل فرزندان در مدارس و دانشگاه های آلمان و اروپا، استفاده از خدمات فاينانس بانک ها و بسياری از مزايای ديگر را برای شما به ارمغان بیاورد.

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان یکی از موضوعاتی‌ست که با ثبت شرکت در این کشور اهمیت پیدا می کند. ثبت شرکت در آلمان و دریافت اقامت مستلزم برخورداری از خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی دقیق است.

خدمات حقوقی در آلمان

خدمات حقوقی در آلمان مجموعه ای از خدمات است كه توسط وکلای پایه یک در آلمان بر اساس قوانین کسب و کار، قوانین تجارت، قوانین بانکداری، قوانین قرارداد ‌های تجاری و قوانین مهاجرت به متقاضیان ارائه می شود.

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان از دیگر خدمات گروه ماست. شما پس از ثبت شرکت در آلمان و بویژه بندر هامبورگ نیاز به یک دفتر اداری برای رسیدگی به امور اداری، دریافت و ارسال نامه ها دارید. از آنجایی که این امکان برای شما وجود ندارد، ما اقدام به ارائه خدمات ویرچوال آفیس در آلمان کرده ایم.