مشاوره تلفنی رزرو وقت
خدمات ویژه برای شرکت های ثبت شده در آلمان

مشاوره خرید صنعتی

مشاوره خرید صنعتی

خدمات مشاوره اینجانب بیشتر برگرفته از تجارب شخصی طی سال‌های طولانی در پروسه تامین کالا و تجهیزات توسط صنایع  بزرگ و کوچک  در بخش  ماشین آلات ، ابزار آلات، قطعات یدکی، مواد اولیه، مواد معدنی و‌ غیره است.

سالها فعالیت بعنوان مشاور در خرید صنعتی  این فرصت را به من داده است تا از موقعیت های متفاوتی که پیش رو داشته ام، کسب تجربه کنم. این تجارب می تواند در راه اندازی و فعال نمودن شرکت نوپای شما در آلمان مثمرثمر باشد.

 

صادرات از آلمان

اگر شما بعنوان یک تریدر، عمده فروش، نماینده فروش، توزیع کننده و یا صاحب یک کارخانه تولیدی با موضوع واردات مواد اولیه، تجهیزات و ماشین آلات و یا محصول نهایی در ارتباط هستید و یا فعالیت شما صادرات محصولاتی می باشد که در بازارهای بین المللی از مزیت رقابتی برای فروش برخوردار است و هم اکنون مصمم هستید تا با ثبت شرکت در آلمان فعالیت تجاری خود را توسعه دهید، لازم است تا قبل از اقدام اطلاعات بیشتری کسب نمایید. می دانید که به دلیل مسائل سیاسی ممکن است در حال حاضر محدودیت هایی برای فعالیت شما با بازار ایران وجود داشته باشد اما این محدودیت ها مانعی برای اجرایی شدن تصمیم شما نیست. مهم این است که شما با آگاهی از این محدودیت ها و با اشراف به مسیرهای باز تجارت با آلمان و با رعایت قانون تجارت در آلمان این محدودیت ها را به فرصت تبدیل نمایید.

 

یکی دیگر از خدمات گروه ما حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان است که داشتن اطلاعات در این زمینه خالی از لطف نیست.

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان

 

چرا واردات و صادرات در آلمان؟

در شرایط فعلی بزرگترین سوالی که ممکن است ذهن شما را  مشغول کند، موضوعات مربوط به چگونگی ارتباط با طرف های خارجی، چگونگی نقل و انتقالات مالی و چگونگی دریافت مجوزهای صادراتی برای صادرات کالا از طریق شرکت نوپای شما در آلمان باشد. از آنجایی که بسیاری از تولیدکنندگان اروپایی به دلیل محدودیت های موجود در ارتباط مستقیم با خریداران خود در بازار ایران قرار ندارند، این فرصتی است تا بعنوان یک شرکت تریدر و با رعایت قوانین و مقررات حاکم در آلمان فعالیت سود آوری را برای خود ایجاد نمایید. هم اکنون از طریق اتاق بازرگانی هامبورگ بصورت منظم سمینارهایی برای یافتن راهکارهای تجارت با ایران برگزار می شود، شما می توانید با حضور در این همایش ها اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

گرچه در شرایط فعلی استفاده از خدمات مالی و بانکی جهت تجارت با ایران با محدودیت هایی روبرو می باشد اما فراموش نکنید که بازار شما منحصر به صادرات کالا به ایران نخواهد بود. شما صاحب یک شرکت ثبت شده در آلمان هستید و می توانید با همه دنیا تجارت کنید. با ثبت شرکت در آلمان و دریافت اقامت آلمان می توانید از خدمات مالی و بانکی متنوعی برخوردار شوید. صدور و دریافت ضمانتنامه های بانکی، خدمات فاینانس و ریفاینانس، گشایش اعتبارات اسنادی، دریافت وام و تسهیلات، دریافت کارت های اعتباری و بسیاری از خدمات دیگر. همچنین با مطالعه و یافتن شرکای تجاری در سایر کشورها می توانید از مزیت داشتن یک شرکت آلمانی جهت صادرات محصولات متنوع به کشورهای دور و نزدیک بهره مند شوید. در بعضی از حوزه های خاص نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی و یا داروهای مکمل قادر خواهید بود به روش Private Label برند تجاری خود را در آلمان راه اندازی نمایید و با پوشش کالای ساخت آلمان که معمولا با خود پیام کیفیت را به همراه دارد، به بازارهای جدید ورود نمایید.

 

از دیگر خدماتی که باید پس از ثبت شرکت در آلمان از آن بهره ببرید، خدمات حقوقی و خدمات ویرچوال آفیس در آلمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی موضوعات زیر کلیک نمایید.

خدمات حقوقی در آلمان

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان

 

نکاتی در واردات و صادرات در آلمان

برخی از کالاهای صادراتی از آلمان مستلزم دریافت مجوزهای ویژه است. متناسب با تعرفه گمرکی هر کالا شما باید مجوزهای صادراتی لازم را شناسایی نمایید. پس از ثبت شرکت در آلمان و دریافت مجوز فعالیت، شما بصورت آنلاین می توانید برای صادرات هر کالا اطلاعات لازم را کسب نمایید. عدم رعایت این موضوع جرایمی را برای شرکت شما به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از موضوعات مهم نحوه تنظیم صحیح اسناد حمل برای محصولات صادراتی شرکت نوپای شما خواهد بود. فاکتور عرضه شده به گمرک و فاکتور ثبت شده در دفاتر مالی می بایست منطبق باشند. صدور گواهی مبداء فقط با مراجعه به اتاق بازرگانی و ارائه مستندات لازم قابل دریافت است.

در آلمان می توانید به منابع اطلاعاتی معتبری برای مدیریت تجارت خود دسترسی داشته باشید. اتاق بازرگانی، انجمن ها و اتحادیه ها می توانند پاسخگوی بخشی از نیاز شما باشند. برگذاری نمایشگاه های متعدد در شهرهای مختلف آلمان فرصت های تجاری فراوانی را پیش روی شرکت تازه تاسیس شما قرار خواهد داد. این نمایشگاه ها فقط منحصر به سازندگان آلمانی نیست. شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها از همه جای دنیا حضور دارند. شرکت شما با داشتن برند آلمانی می تواند اعتماد بسیاری از شرکت های خارجی را جهت عقد قراردادهای تجاری به خود جلب نماید.

ثبت شرکت در آلمان منحصر به فعالیت در این کشور نیست. فعالیت شرکت شما می تواند آمیخته با خرید و فروش در خارج از آلمان باشد. شما به روش های متفاوتی می توانید برای شرکت خود کسب درآمد نمایید. ممکن است، تحت مدیریت شرکت ثبت شده در آلمان حمل کالا از هر گوشه از دنیا به گوشه ای دیگر انجام شود ولی گردش این تجارت در دفاتر مالی شما در آلمان به ثبت برسد. متناسب با حجم فعالیت مورد نظر و یا بیزینس پلن خود می توانید مستقیما در خرید و فروش ها دخالت نمایید و یا منابع درآمدی شما از محل کمیسیونی باشد که به واسطه این خرید و فروش ها دریافت می نمایید.

 

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

در پایان این بخش تاکید می نمایم که ثبت شرکت در آلمان بعنوان یکی از موفق ترین روش های دریافت اقامت در آلمان شناخته می شود اما واقعیتی که متاسفانه بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات مهاجرت به متقاضیان خود ارائه نمی دهند، این است که این روش دریافت اقامت مناسب هر شخصی نیست. ثبت شرکت به مفهوم راه اندازی یک فیلد تجاری است. راه اندازی تجارت بدون داشتن دانش و تجربه امکان پذیر نیست و گرچه ممکن است به لحاظ حقوقی منجر به دریافت اقامت شود اما متقاضی را در میانه راه با مشکلات فراوانی مواجه خواهد نمود.

اگر مایل هستید که برای دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت اقدام نمایید، حتما از مشاوره ما یا سایر همکارانی بهره مند شوید که از تفکر و تجربه لازم در حوزه بازرگانی و بویژه بازرگانی خارجی برخوردار هستند و می توانند از شرکت تازه تاسیس شما در شروع به فعالیت حداقل در طول سال اول کاری و تا زمانی که شما بتوانید به شرایط پایداری برسید به خوبی محافظت نمایند.

 

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس حاصل فرمایید و یا با ثبت درخواست مشاوره از طریق فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

تماس با ما

 

تماس با دفتر از ایران

۸۸۸۷۱۸۰۸ - ۸۸۸۷۱۸۷۵ - ۸۸۶۵۶۴۷۱

خط ویژه جهت تماس رایگان با آلمان : ۴۱۹۹۵

تماس با واتس اپ : 00491605360268

 

مشاوره خرید صنعتی

خدمات مشاوره اینجانب بیشتر برگرفته از تجارب شخصی طی سال‌های طولانی در پروسه تامین کالا و تجهیزات توسط صنایع  بزرگ و کوچک  در بخش  ماشین آلات ، ابزار آلات، قطعات یدکی، مواد اولیه، مواد معدنی و‌ غیره است.

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می‌باشد که بر اساس آن متقاضی می‌تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می تواند مزایای زندگی در آلمان نظير راه اندازی كسب و كار، استفاده از خدمات بيمه درمانی، بيمه بازنشستگی، گشايش حساب بانکی، تحصيل فرزندان در مدارس و دانشگاه های آلمان و اروپا، استفاده از خدمات فاينانس بانک ها و بسياری از مزايای ديگر را برای شما به ارمغان بیاورد.

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان

حسابداری و مشاوره مالیاتی در آلمان یکی از موضوعاتی‌ست که با ثبت شرکت در این کشور اهمیت پیدا می کند. ثبت شرکت در آلمان و دریافت اقامت مستلزم برخورداری از خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی دقیق است.

خدمات حقوقی در آلمان

خدمات حقوقی در آلمان مجموعه ای از خدمات است كه توسط وکلای پایه یک در آلمان بر اساس قوانین کسب و کار، قوانین تجارت، قوانین بانکداری، قوانین قرارداد ‌های تجاری و قوانین مهاجرت به متقاضیان ارائه می شود.

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان

خدمات ویرچوال آفیس در آلمان از دیگر خدمات گروه ماست. شما پس از ثبت شرکت در آلمان و بویژه بندر هامبورگ نیاز به یک دفتر اداری برای رسیدگی به امور اداری، دریافت و ارسال نامه ها دارید. از آنجایی که این امکان برای شما وجود ندارد، ما اقدام به ارائه خدمات ویرچوال آفیس در آلمان کرده ایم.